Newsletter
Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj ekskluzywne oferty i niespodzianki prosto do swojej skrzynki mailowej. Nie przegap okazji – zapisz się teraz!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Polityka reklamacji i zwrotów

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji: Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Wypełnij oświadczenie i wyślij je na adres e-mail: reklamacje@electrode.pl i poczekaj na kontakt z naszej strony. 

    e-commerce Szymon Nożewski
    ul. Krasickiego 7/17
    14-400 Pasłęk

  2. Wysyłka: Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

     e-commerce Szymon Nożewski
    ul. Krasickiego 7/17
    14-400 Pasłęk

     


Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij je na adres mailowy zwroty@electrode.pl i poczekaj na kontakt z naszej strony. Następnie wyślij wypełniony formularz na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres:

e-commerce Szymon Nożewski
ul. Krasickiego 7/17
14-400 Pasłęk


Mamy nadzieję, że powyższe informacje są jasne i pomocne. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.

Bezpieczne zakupy
  • Różne Formy Płatności
  • Gwarantowany Zwrot Pieniędzy
  • Szyfrowane Dane i Transakcje
  • Profesjonalna Obsługa Klienta na Każdym Kroku
  • Bezpieczna Dostawa do Drzwi Twojego Domu
  • Ochrona Przed Cyberzagrożeniami
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl